L0oO0oL
ஜஜ♚♠w.f.e♠♚ஜஜ

مطالب طنز و خنده دار

این پفک جدیدا رو تف می زنی به هم نمی چسبن
از قصد این جوری ساختن تفریحاتمون رو ازمون بگیرن !

.

.

امروز دیدم پشت یه نیسان آبی نوشته :
من و ماشینم ، شما همه !!!
با توجه به شناختی که از نیسانای آبی دارم این حرفش کاملا منطقی بود …

.

.

یکی از فامیلای دورمون اومده عیادت مامانم بهش میگم :
حاج خانوم چای توی لیوان براتون بریزم یا استکان ؟
میگه : ننه من نیومدم یه سر بزنم برم که یه چن روز هستم
با من تعارف نکن توی لیوان بریز برام !
فقط تونستم با خیس کردن دمپایی توالت خودمو آروم کنم

.

.

امروز داشتم فکر میکردم اگه ۳۰ سال دیگه
به پسرم بگم برام یک سی دی آهنگ قدیمی بزن برام ساسی مانکن میزنه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:,ساعت 22:55 توسط l\/l 0 I-I 3 I\I|


آخرين مطالب
» فسیلیدم :|
» :((
» LOL
» دلخوشی - حصین
» تــــــــــــــــــــــــــــــــولــــــــــــــــــــــــــــد
» :((
» عجب :|
» :X
» :|
» عجبا
» LOL
» 5تاییییییی آآآآآ
» L0oO0oL
» کارهای تکی که میشه تو آسانسور انجام داد :))))))
» اگه گفتی اینجا چی نوشته
» جملات دو نقطه خطّی :دی (Version 2.0) :دی
» ولمون کنین باو!!


قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت