ஜஜ♚♠w.f.e♠♚ஜஜ

مطالب طنز و خنده دار

یعنی اینو اگه جمله به جمله بخونی مغزت تا 3-4روز هنگ میمونه :)) من زنی گرفتم که دختری 18 ساله داشت. روزی پدرم از این دختر خوشش آمد و او را گرفت. از آن روز به بعد زن من،مادرزن پدرشوهرش شد، و چندی بعد دختر زن من که زن پدر من بود پسری زائید که نامش را چنگیز گذاشتند، چنگیز برادر من شد زیرا پسر پدرم بود اما در همان حال چنگیز نوه ی زنم بود و از این قرار نوه ی من هم میشد و من پدربزرگ برادر خود شدم. چندی بعد زن من پسری زائید و از آن روز زن پدرم ، خواهر پسرم و مادربزرگ او شد، در صورتی که پسرم برادر مادربزرگ خود و نوه ی او بود از طرفی چون مادر فعلی من یعنی دختر زنم،خواهر پسرم می شود، بنده ظاهرا خواهر زاده ی پسرم شده ام ، ضمنا من پدر مادرم و پدر بزرگ خودم هستم ، پس پدرم هم برادر من است و هم نوه ام !!!

نظرات شما عزیزان:

••♥♥fatiiiiiii♥♥••
ساعت15:20---10 آذر 1391
چرا لینکم نکردیییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:هواسم نبود sry


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:,ساعت 18:28 توسط l\/l 0 I-I 3 I\I|


آخرين مطالب
» فسیلیدم :|
» :((
» LOL
» دلخوشی - حصین
» تــــــــــــــــــــــــــــــــولــــــــــــــــــــــــــــد
» :((
» عجب :|
» :X
» :|
» عجبا
» LOL
» 5تاییییییی آآآآآ
» L0oO0oL
» کارهای تکی که میشه تو آسانسور انجام داد :))))))
» اگه گفتی اینجا چی نوشته
» جملات دو نقطه خطّی :دی (Version 2.0) :دی
» ولمون کنین باو!!


قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت